کمک‌های مردم حتی برای نیازمندان خارج از استان هزینه نمی‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک‌های مردمی نه تنها برای نیازمندان خارج از استان هزینه نمی‌شود بلکه کمک‌های مردمی در نیت‌های اعلام شده هزینه می شود.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: مردم نیکوکار کمک‌های خود را با نیّت‌های مختلف اهداء می‌کنند که همه این کمک‌ها براساس نیتی که اهداء شده برای محرومان صرف می‌شود چراکه در این زمینه ما امانت دار بوده و موظف به رعایت امانتداری هستیم.

وی ادامه داد: حتی در مجموع کمک‌های انجام شده، ریالی از کمک‌های مردمی برای اتباع بیگانه و یا نیازمندان خارج از استان صرف نمی‌شود چراکه کمک‌های مردمی مختص مردم استان است و حتی در مواردی که کمک برای منطقه‌ای خاص در استان، روستایی و یا محله‌ای شده باشد، کمک اعطایی در همان محل و منطقه هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: به عنوان نمونه زکات جمع اوری شده در روستا‌ها برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود و یا در جشن عاطفه‌ها کمک‌های جمع آوری شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدرسه صرف می‌شود.

وی افزود: همچنین صدقه جمع آوری شده در شهر قزوین در شهر دیگری برای نیازمندان صرف نمی‌شود، از همین روست که با تعریف کد‌های مهربانی جداگانه برای شهر‌های مختلف این امکان فراهم شده است تا نیکوکاران کمک‌های خود را به نیازمندان مناطقی که نیت کمک به آن‌ها را دارند، پرداخت کنند.

امانی عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام نیز این فرصت برای نیکوکاران فراهم شده تا کمک خود را به وطر مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایتشان واریز کنند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و سایت www,۳۳۸۰۸.ir به دست نیازمندان و محرومان استان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار