هاشمی بر ضرورت بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره شهدای استان تاکید کرد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست اجلاسیه شهدای استان سمنان ضمن بیان اینکه جلسات ستاد اجرایی کنگره هر دو هفته یک بار، روز شنبه و بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد، ابراز کرد: برگزاری برنامه‌های کنگره؛ اقدامی است که بنا بر اعتقاد شخصی و با دل به انجام می‌رسد و نیاز به اقدامات دستوری نیست.

وی افزود: مسئولان کمیته‌های تخصصی برنامه‌های خود را صرفاً در مراکز شهرستان‌ها متمرکز نکرده و از دورترین مناطق استان تا مرکز استان تحت پوشش برنامه‌های کنگره قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه استقبال مردم از فراخوان انتخاب شعار کنگره و پیشنهاد شعار کنگره با عنوان رسم ایستادگی، اقدام مناسب و ارزشمندی محسوب می‌شود، ابراز کرد: تلاش شود تا ضمن استمرار منظم برنامه‌ها، از هم اینک تا زمان برگزاری کنگره، برنامه‌های پیشنهاد شده از ۹ دی ماه امسال شدت یافته و با تمرکز بیشتر ارائه شود.

هاشمی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های فعال استان در فرهنگ سازی و تبلیغ برنامه‌های کنگره مورد توجه جدی باشد، تاکید کرد: نیاز است تا در حوزه دانش آموزی و دانشجویی، اقدامات گسترده و با کیفیت با هدف معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان انجام شود.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از ظرفیت‌های کارگری و تولیدی و برگزاری برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطر شهدا در اماکن تولیدی و صنعتی مد نظر و توجه قرار گیرد، گفت: باید تلاش کنیم تا استان سمنان در دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید به‌عنوان استانی موفق و پیشتاز معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.