رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی است،

احمد حسین فلاحی روز جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس مردم همدان در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی محو رژیم صهیونیستی است، افزود: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی روباه پیر انگلیس در منطقه مستقر شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان اسلام یک هدف واحد دارد، آنهم آزادی قدس فلسطین شریف از دست صهیونیست‌ها ست که این مساله دغدغه جهان اسلام است.

او ادامه داد: زمینه حکومت جهانی، ولی خدا باید فراهم شود و موانع آن از جمله رژیم صهیونیستی باید از بین بروند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه دانست و تاکید کرد: در حالیکه رژیم صهیونیستی ظرف ۶ روز مناطقی زیادی از کشور‌های اسلامی را تصرف کرد، اما در درگیری‌های روز‌های اخیر این رژیم جرات پاسخگویی نداشت و بیابان‌ها را هدف قرار داد.

او نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را آرزوی مردم مسلمان منطقه، محورمقاومت و یمنی‌ها عنوان کرد.

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف راهپیمایی میلیونی مردم ایران در روز قدس را موجب دلگرمی برای همه گروه‌های مقاومت و بویژه مردم ستمدیده فلسطین خواند.

او یادآور شد: با همت مردم فتنه‌هایی که برای کشور از سوی دشمن طراحی شده بود، پشت سرگذاشته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همگرایی ایجاد شده در بین مردم مسلمان منطقه و کشور‌های اسلامی حاصل خون شهید مقاومت سردار سلیمانی است.

او تنها راه موفقیت دولت در داخل و همچنین صحنه‌های بین المللی را داشتن روحیه مقاومت در میدان عمل دانست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ساخت واکسن کرونا و همچنین بیمه کردن پنج میلیون نفر در کشور از اقدامات مهم دولت خواند.

او تاکید کرد: دستاورد‌های نظام کم نبوده از جهش تولید و شرکت‌های دانش بنیان گرفته تا اجرای رتبه بندی معلمان از موفقیت‌های دولت بوده است.

فلاحی اظهار امیدواری کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور برای پیشرفت کشور با استفاده از جوانان و شرکت‌های دانش بنیان داریم.

او یادآور شد: در حال بستن قرارداد با تهاتر نفت برای ساخت بیش از ۲ میلیون مسکن در کشور هستیم.

نماینده مردم همدان و فامین در مجلس با اشاره به اینکه اگر محور کار ولایت مداری و رضایت خدا باشد موفق خواهیم شد، افزود: همگرایی بین دولت و مجلس برای هماهنگی در انجام امور کشور وجود دارد.

او تاکید کرد: نگرانی مردم همدان برای مشکل آب باید برای همیشه حل شود.

فلاحی با اشاره به اینکه برخی واگذاری‌ها درست نبوده تصریح کرد: باید تکلیف اینگونه واگذاری‌ها مشخص و همچنین تلاش شود تا مشکلات کارخانه‌ها نیز برطرف گردد.

او نظارت جدی بر واگذاری‌ها را ضروری خواند و تاکید کرد: مردم در فشار هستند و در مجلس ۱۰۰ جلسه برای حل مشکلات مردم تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
میشه نتیجه یکی از ۱۰۰ جلسه و تاثیرش رو بر روی حل مشکلات اقتصادی بگن؟؟