استاندار همدان گفت: رژیم صهیونیستی محور شرارت و اقدام‌های تروریستی در جهان است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر و در جمع راهپیمایان ملایری گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی محور شرارت و اقدامام‌های ددمنشانه و تروریستی در جهان است و با جنایت‌هایی که انجام داده، تلاش کرده تا ثروتی برای خود اندوخته و علیه ملت‌های مظلوم و آزادی خواه هزینه کند.

او در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر و در جمع راهپیمایان ملایری اظهار داشت: طی چند ماه اخیر شکاف و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است.

 استاندار همدان با اشاره روند شکل‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های استعمار پیر و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، افزود: استعمار پیر هدفش این بود تا با استقرار رژیم ساختگی صهیونیستی در خاورمیانه به عنوان قلب جهان، پایگاه داشته باشد.

او با بیان اینکه استعمار پیر و استکبار جهانی به دنبال ایجاد یک غده سرطانی و اجرای نقشه‌های شیطانی خود بودند، ادامه داد: از بدو امر اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم فلسطین شروع شد و طی سال‌ها بسیاری از کودکان، زنان، پیر و جوان و جوانان با دست خالی به شهادت رساندند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به شکنجه‌های بسیار مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: در مقابل سازمان‌های حقوق بشری سکوت کردند و هیچ واکنشی نشان ندادند.

او گفت: رژیم صهیونیستی با این هدف که می‌تواند نظام سرمایه‌داری و استعمار پیر و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشور‌های هم‌پیمان را تامین کند، شکل گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی در مقاطعی توانست با فریب‌کاری و نیرنگ برخی از سران خودفروخته کشور‌های اسلامی را به سمت خود بکشاند و طی سال‌های اخیر کشور‌هایی از پیرامون ما نیز این ننگ را خریدند و با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کردند.

قاسمی‌فرزاد افزود: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، اما امروز شاهد هستیم که اضمحلال و فروپاشی آنان رقم خورده است.

او با بیان اینکه طی چهار گدشته چهار کابینه در رژیم صهیونیستی شکل گرفت، یادآور شد: این نشان از تزلزل و فروپاشی رژیم صهیونیستی است و تظاهرات‌های ۲۰۰ هزار نفری در شهر‌ها و پایتخت سیاسی آن‌ها رو به ازدیاد است.

استاندار همدان گفت: زمانی‌که قیام و نهضت امام خمینی (ره) شروع شد، یک بُعد آن مقابله با استبداد و رژیم پهلوی و بُعد دیگر آن مقابله با رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی بود و این نهضت از ابتدا تاکنون با این رژیم غاصب در تضاد بوده است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با وجود پشتیبانی‌ها، تاب و توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد و مقامات آن‌ها اعلام کردند که ۸۰ سالگی خود را نخواهند دید و دچار زبونی و ضعف شده است.

او تاکید کرد: بدون شک با انسجام و وحدتی که نیرو‌های مقاومت، رژیم صهیونیستی به خاک کشیده خواهد شد و مهمترین حامی آن که آمریکا است، خودش دچار گسست شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری با شکست‌های پیاپی توان پشتیبانی از رژیم صهیونیستی را ندارد، گفت: آمریکا در اففانستان، در فشار حداکثری به جمهوری اسلامی، قدرت‌های برتر آسیا و در کنترل اقتصاد جهانی دچار شکست شد و در مدیریت داخلی خود شکاف‌های اجتماعی ایجاد و ناتوان شده‌اند.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: امروز باید وحدت و انسجام را در مقابل جریان‌هایی که دنبال هنجارشکنی هستند و می‌خواهتد بین ملت ایران فاصله ایجاد کنند، حفط کنیم و با رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی مردم، دشمنان سر به خاک مذلت خواهند گذاشت.

او یادآور شد: امروز که دشمنان دسیسه حجاب را می‌خواهند ایجاد کنند، باید مراقب باشیم و فریب‌خوردگان را بیدار و به مسیر و مدار جریان امت اسلامی برگردانیم.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمنان سعادت و خوشبختی و پیروزی ملت ایران را نمی‌خواهند، تاکید کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف و در راهپیمایی‌های دشمن‌شکن همچون ۲۲ بهمن روز قدس، ثابت کردند که همیشه در صحنه هستند و با پایمردی درس بزرگی به دشمنان خواهند داد.

قاسمی‌فرزاد همچنین از حضور حماسی و پرشور مردم مومن، خداجو، بصیر و انقلابی شهرستان ملایر در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: مردم بابصیرت و انقلابی مردم همواره در طول تاریخ نشان دادند که در حمایت و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه کوتاهی نمی‌کنند و همیشه در صحنه حضور دارند.

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.