حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت:امسال اختلاف و شکاف در رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری مشاهده می‌شود و منتظر فریاد آخر برای محو شدن از صحنه روزگار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان به خبرنگار ایرنا افزود: باید با حضور در چنین صحنه‌هایی، شکوه عظمت و انسجام مردم را در چنین مناسبت‌هایی لمس کنند.

وی ادامه داد: مردم با احساس مسئولیت و حضور در برنامه‌هایی از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس، از وصیت‌نامه حضرت امیرالمومنین (ع) پیروی می‌کنند تا یار مظلومان و دشمن ستمکاران باشند.

به گفته وی، رژیم غاصب، ظالم و کودک‌کش صهیونیستی سالهاست که در حال ضربه زدن و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و هم‌اکنون به سوریه، لبنان و هر منطقه فعال جبهه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و از جمله توافق‌های اخیر ایران و عربستان سعودی اظهار امیدواری کرد که مسئولان کشور‌های منطقه همچون مردم این کشور‌ها با اتحاد، به محو اسرائیل کمک کنند.

مردم استان سمنان با نام‌های تاریخی دیار قومس و دارالمرحمه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۲ نقطه این استان زیر پرچم اسلام در حمایت از قدس شریف با شکوه و عظمت حضور خود و خلق حماسه‌ای دیگر، فریاد نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی سردادند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.