سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم به توسعه مناطق کمتربرخوردار کشور مانند این استان توجه جدی و عملیاتی دارد.

علی حیدری در سیزدهمین اجلاس عمومی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و در نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی با اعضای این شورا تاکید کرد: برای تکمیل جاده شهرکرد - بروجن - لردگان - ایذه اعتبار کامل در نظر گرفته و پیمانکار آن مشخص شده است.

وی افزود: قطعه شهرکرد تا طاقانک از جاده شهرکرد به شلمزار تا یک‌ماه دیگر و قطعه خراجی به سه‌راهی شلمزار تا هفته دولت سال‌جاری تعیین تکلیف می‌شود.

حیدری تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۵ تونل در جاده‌های مختلف چهارمحال و بختیاری از جمله چری، گورمیزه، زره، تاراز، کره‌بس، چارطاق و فارسان به دشتک در حال احداث است.

وی با اشاره به تکمیل جاده بن به داران تا هفته دولت سال‌جاری یادآور شد: طرح تامین آب آشامیدنی روستا‌های شهرستان خانمیرزا تا پایان بهار امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری به رتبه دوم کشوری این استان در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: واگذاری زمین این طرح در شهر‌های هفشجان شهرستان شهرکرد و بن با مشکلاتی مواجه شده که رفع آن نیازمند همکاری اعضای شورا‌های اسلامی است.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری در سال گذشته گفت: برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از حوادث مرتبط با سیل در استان یک‌هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در ۲ مرحله به شهرداری‌های مناطق خسارت‌دیده تخصیص داده شد.

حیدری تاکید کرد: به دنبال بارش برف زمستان سال گذشته در چهارمحال و بختیاری ۴۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات راهداری و تعدادی خودرو سنگین و نیمه‌سنگین به شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

وی افزود: مشکلات تامین آب مورد نیاز راه‌اندازی مجتمع‌های دامداری در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری تا دو سه ماه آینده (حداکثر تا هفته دولت) رفع و تعیین تکلیف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار