استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری جشن گلریزان سبب خوشحالی غیر قابل توصیف خانواده زندانیان جرایم غیرعمد می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار هیأت امنای ستاد دیه استان گفت: شخصی که به خاطر جرایم غیرعمد و مالی زندانی می‌شود، درمانده بوده که بزرگترین گناهش نداشتن توان مالی است و اغلب این افراد هیچ لکه سیاهی در پرونده ندارند.

او افزود: جشن گلریزان کار بسیار ارزشمندی است که مقدمات آزادی محکومان مالی را فراهم می‌کند و خوشحالی خانواده‌ها از آزادی این زندانیان قابل وصف نیست.

قناعت تصریح کرد: این اقدامات نیک، بخشی قابل توجهی از معضلات اجتماعی را نیز حل می‌کند؛ لذا آزادسازی زندانیان ارزش والایی نزد خداوند و بین مردم دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هرچه تعداد زندانی‌ها کمتر باشد مشکلات اجتماعی و اقتصادی هم کاهش می‌یابد اظهار کرد: برچسب زندانی و بازداشتی، معضلات اجتماعی فراوانی را متوجه فرد می‌کند؛ لذا اثرات مثبت آزادسازی این افراد و بازگشت به جامعه هم قابل چشم‌پوشی نیست.

او بر ایجاد فضای شاد با برنامه‌های متنوع در جشن گلریزان تأکید کرد و ادامه داد: از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استان برای ایجاد چنین فضایی بهره‌گیری شود.

قناعت با اشاره به دعوت از عطیه عزیزی نابغه قرآنی استان در جشن گلریزان امسال اظهار کرد: وجود چنین اشخاصی اثرات معنوی مراسم را افزایش می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن قول مساعد به کمک مالی در جشن گلریزان امسال از معاون اقتصادی خود خواست صنایع بزرگ برای مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به جشن گلریزان دعوت شوند.

نوزدهمین همایش جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خراسان جنوبی ۲۷ فروردین در بیرجند برگزار می‌شود.

بنابر اعلام ستاد دیه خراسان جنوبی، مردم و خیرین می‌توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۶۳۴۱۹۷۵۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ یا مراجعه حضوری به ستاد دیه استان نسبت به اهدای کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار