آقامیری گفت: آمارنامه محصولات کشاورزی باید در وزارت جهاد کشاورزی تهیه و تدوین شود تا میزان تولید تمام محصولات به صورت دقیق در دسترس باشد.

سیدمحمدآقامیری در اولین جلسه شورای معاونین، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشین جهاد کشاورزی برای سفره مردم و تداوم امنیت غذایی کشور بر ادامه پیگیری این اقدامات با توان مضاعف و استفاده از تجربیات و برنامه های راهبردی ایشان در اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

سرپرست وزارت جهاد بر تولید محصولات استراتژیک همچون گندم تاکید کرد و گفت: نگاه ما به تمام حوزه ها تولید داخل است و متناسب با شعار امسال از تمام ظرفیت های کشور برای تولید در همه بخش ها باید استفاده کرد.

آقامیری ادامه داد: از تجربیات جهاد دامپزشکی در سازمان دامپزشکی برای پیشبرد اهداف و خط مشی های وزارت جهاد استفاده خواهیم کرد.

او گفت: مقام معظم رهبری فرمودند مشکلات کشور را با کار جهادی باید رفع کرد، این فرمایش مقام معظم رهبری مختص وزارت جهاد نیست و به تمام بخش ها باید تعمیم داد.

آقامیری تاکید کرد: مشکلات بخش کشاورزی به صورت جهادی و میدانی باید برطرف کرد.

سرپرست وزارت جهاد با بیان اینکه آمارنامه محصولات کشاورزی باید در  وزارت جهاد تهیه و تدوین شود، گفت: میزان تولید تمامی محصولات کشاورزی باید بصورت دقیق در دسترس باشد که در این خصوص روسای استان ها باید فعال تر باشند.

او گفت: از دانش بنیان ها در تولید محصولات کشاورزی باید بهره ببریم تا رشد قابل توجهی در این بخش داشته باشیم.

آقامیری با تاکید براین موضوع که بانک کشاورزی متعلق به بخش کشاورزی است، گفت: تمامی شرکت های زیرمجموعه وزارت جهاد باید در این بخش گردش مالی داشته باشند.

سرپرست وزارت جهاد از مدیران و معاونان بخش کشاورزی خواست که با اقتدار و صلابت در راستای اعتلای بخش کشاورزی تلاش کنند و در این راستا کمک رسان جهاد کشاورزی استان ها باشند تا اقدامات به بهترین نحو مطلوب انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار