مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: براثر بارندگی‌های شدید اخیر و بروز سیلاب در برخی نقاط شهر، ۲۸ واحد مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی شد.

فرهاد فرهودی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت : بارندگی شدید و به دنبال آن جاری شدن سیلاب موجب آبگرفتگی واحد‌های مسکونی و بروز خساراتی برای ساکنان تعدادی از واحد‌های مسکونی و تجاری این شهر شد.

وی اضافه کرد: این آبگرفتگی‌ها عمدتا شامل منازل مسکونی است که در مناطق تعاون، سجادیه و شهرک معلم شهر کرمانشاه روی داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: نیرو‌های امدادرسان با استفاده از خودرو‌های کف کش و لجن کش و نیز پمپ‌های آب از نخستین ساعات بامداد امروز در حال اجرای عملیات تخلیه آب از این واحد‌های مسکونی و تجاری هستند.

فرهودی با بیان اینکه خوشبختانه این سیلاب‌ها تلفات جانی نداشته است یادآور شد: نیرو‌های امدادی آتش نشانی برای ۱۲ دستگاه خودرو که در سیلاب سطح خیابان‌ها و معابر عمومی گیر افتاده بودند عملیات رهاسازی انجام دادند.

وی افزود: در پی هشدار سیلاب توسط سازمان هواشناسی در روز گذشته، آتش نشانی شهر کرمانشاه با ۴۶ دستگاه خودرو امدادی به حالت آماده باش درآمد.

فرهودی افزود: همزمان با این هشدار سازمان هواشناسی در خصوص بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیلاب در شهر کرمانشاه، ایستگاه‌های ۱۱ گانه سازمان آتش نشانی و تیم عملیات ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به حالت آماده باش در آمدند .

۲۸ ماموریت رفع آبگرفتگی اماکن و منازل مسکونی انجام شد

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کرمانشاه از انجام ۲۸ ماموریت رفع آبگرفتگی اماکن و منازل مسکونی در شهر کرمانشاه در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

احسان سهیلی با اشاره به آماده باش بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان در پی اعلام بارندگی‌ها گفت: در شب گذشته بارش‌های شدیدی را در سطح شهر کرمانشاه شاهد بودیم و نیرو‌های آتش‌نشانی هم مانند سایر نیرو‌های خدماتی برای خدمات رسانی به مردم پای کار بودند.

وی افزود: در پی بارش اخیر بیش از ۲۸ ماموریت رفع آبگرفتگی منازل مسکونی و اماکن در سطح شهر کرمانشاه انجام شد.

سهیلی گفت: در سایر ماموریت‌ها ۱۲ خودرو گرفتار در آب نجات پیدا کردند.

وی با اشاره به تداوم آماده باش آتش‌نشانان گفت: با توجه به ادامه دار بودن بارش‌ها، یازده ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۶ خودرو سبک و سنگین همچنان آماده باش خواهند بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.