فضای مجازی پیام رسان روز جهانی قدس

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران خواستار بکارگیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه برای تبیین روز جهانی قدس شد.

عبدالمهدی حق شناس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادگار بزرگ امام خمینی (ره) بوده و به عنوان مساله اول جهان اسلام محسوب می‌شود، گفت: موضوع قدس پرداختن به هویت اسلامی ملت‌های مسلمان است و یک روز عادی و مراسم تکراری نیست.

او افزود: راهپیمایی روز قدس از جمله رویداد‌هایی است که تولید و ارسال پیام مناسب، موجب همراه‌سازی مخاطبان می‌شود و نقش رسانه‌ها در این میان بسیار تعیین کننده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس یک روز تاریخی، استکبارستیزانه و فراموش نشدنی است، گفت: اصحاب رسانه از یک سو می‌توانند با انعکاس اخبار چگونگی حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام همدردی ملت‌ها را به مردم مظلوم فلسطین مخابره کنند و از سوی دیگر می‌توانند این پیام را به گوش جهانیان برسانند.

حق شناس یادآور شد: یکی از دلایلی که هر ساله بر وسعت جمعیت راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان افزوده می‌شود، همین حضور گسترده و پرشور خبرنگاران و تصویربردارانی است که در تمام دنیا به انعکاس این رویداد بزرگ سیاسی - اعتقادی می‌پردازند.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در فضای رسانه‌ای برای تبیین روز قدس وجود دارد، گفت: بسترسازی تبیین و تحلیل افکار عمومی، شفاف‌سازی خط دشمن، دشمن شناسی و شناساندن مجموعه‌هایی که با مسلمانان در حال مبارزه هستند از جمله محور‌هایی است که رسانه‌ها می‌توانند در روز جهانی قدس به آن بپردازند و شعار‌های اساسی و اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران در همین محور‌ها نهفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان با تاکید بر حضور پرشور اهالی رسانه در راهپیمایی روز قدس، گفت: رسانه‌ها تا آزادی قدس شریف در کنار مردم ستمدیده فلسطین حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار