معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ارائه خدمات کلینیک سیار مامایی و روانشناسی به زنان معتاد متجاهر در این استان خبر داد.

مریم کوشکی با اشاره به فعالیت کلینیک سیار ارائه خدمات مامایی و روانشناسی مختص به زنان معتاد متجاهر در استان، اظهار داشت: جمع‌آوری کارتون خواب‌ها بر عهده معاونت بهداشت نیست.

وی گفت: در کل کشور دو کلینیک سیار داریم که یکی از این دو کلینیک متعلق به استان لرستان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: این کلینیک مختص به خانم‌های کارتون‌خواب، متجاهر و… است که در آن ویزیت رایگان مامایی و روانشناسی ارائه می‌شود.

کوشکی، عنوان کرد: خانم‌هایی که در این زمینه‌ها مشکلاتی دارند در محل ویزیت شده و در صورت نیاز به متخصص ارجاع داده می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر در شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا، گفت: بیماری کرونا یک بیماری جدید است که شیوه نامه‌های بهداشتی آن هر مدت یک بار تغییر می‌کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: در گذشته طبق شیوه‌نامه‌ها، تعطیلی ادارات، مدارس و مراکز مختلف را داشتیم که به مرور زمان این دستورالعمل‌ها از جانب وزارت تغییر کرد.

کوشکی، بیان داشت: در حال حاضر تعطیلی ادارات و مدارس جز شیوه نامه‌های بهداشتی نیست و ما نیز مطابق با شیوه نامه‌های جدید رفتار می‌کنیم، اما بر فعالیت مدارس نظارت داریم و مدارسی که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کمتری دارند، به صورت مکتوب به آموزش و پرورش اطلاع می‌دهیم تا رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.