مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: ۲۴ پایگاه امدادی و ۴۰ تیم‌ عملیاتی این جمعیت برای پیش‌گیری از هرگونه حادثه احتمالی در خصوص جاری شدن سیل به حالت آماده باش قرار دارند.

محمد قدمی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی این جمعیت برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی سیلاب در سطح استان، اظهار کرد: جلسه فرماندهی عملیات اضطراری بین معاونان و کارکنان هلال‌احمر لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به تقویت تجهیزات و اقلام اساسی مورد نیاز در انبارهای شعب این جمعیت در سطح استان، یادآور شد: برای شهرستان‌هایی که انبار امدادی نداشتند و احتمال شدت بارندگی در آنها نیز شدید بود، خودروهای سیار به عنوان انبار امدادی پیش‌بینی شده است.

قدمی با اشاره به آماده‌باش ۲۴ پایگاه امدادی در سطح استان، افزود: شهرستان‌هایی که شدت بارندگی در آنها پایین است به عنوان معین شهرستان‌های پربارش انتخاب شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اعلام هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه‌های استان، گفت: با توجه به احتمال وقوع سیلاب، به ساکنان حاشیه رودخانه‌ها، به ویژه اهالی پلدختر اعلام هشدار شده است.

قدمی خاطرنشان کرد: نقاطی نیز برای دپوی اقلام امدادی در صورت بروز حادثه تعیین شده تا امدادرسانی به مناطق مختلف پربارش در اسرع وقت انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.