سرخ‌های آنفیلد به دنبال جذب هافبک ایتالیایی اینتر هستند.

به نقل از سایت کالچومرکاتو، لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قصد دارد نیکولا بارلا، هافبک تیم اینتر را به خدمت بگیرد.
در حالی که چلسی، دیگر تیم انگلیسی خواهان این ستاره ایتالیایی است، هر ۲ تیم یعنی چلسی و لیورپول، باید برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ۱۰ بازی مانده به پایان فصل با یکدیگر رقابت کنند.
قرمز‌ها با ۴۳ امتیاز و ۱۳ امتیاز کمتر نسبت به تیم چهارم جدول یعنی منچستریونایتد در رده هشتم جدول قرار داشته و شاگردان فرانک لمپارد با شکست در روز شنبه در برابر ولوز در رده ۱۱ جدول باقی ماندند.
لیورپول و چلسی فصل گذشته در فینال‌های جام کارابائو و جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان یورگن کلوپ توانستند در ضربات پنالتی هر ۲ جام را از آن خود کنند.
در حالی که اینتر به هافبک ایتالیایی خود اجازه داده در تابستان سن سیرو را ترک کند، لیورپول و چلسی قصد دارند برای تقویت میانه زمین خود، برای جذب این بازیکن ایتالیایی با یکدیگر رقابت کنند.
بارلا که در چند سال گذشته یکی از بهترین هافبک‌های اینترمیلان بود، این فصل در تفکرات سرمربی چندان جای نداشت و همین موضوع موجب شده تا از چند باشگاه در لیگ انگلیس پیشنهاداتی برای او ارائه شود.

از آنجا که بازیکنانی مانند نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین قصد دارند در تابستان لیورپول را ترک کنند، این تیم به شدت به هافبک مناسبی برای تقویت میانه زمین خود نیازمند است.
اینتر برای این هافبک ایتالیایی، ۴۴ میلیون پوند (۵۰ میلیون یورو) درخواست کرده و این مبلغ برای قرمز‌ها که به دنبال خرید تابستانی مناسبی هستند، مناسب است.
قرمز‌های مرسی ساید با بازیکنان زیادی از جمله جود بلینگام، میسون مانت، جیمز وارد پروس، مویزز کایسدو و ... مذاکراتی داشته‌اند، اما یورگن کلوپ مشتاق است بارلا را در تابستان به آنفیلد بیاورد.
اولویت لیورپول جذب جود بلینگهام از بورسیادورتموند بود، اما با کمرنگ شدن امید‌های آن‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و علاقه‌مندی تیم‌های دیگری مانند منچستریونایتد و رئال مادرید به این بازیکن انگلیسی، لازم است گزینه‌های جایگزین دیگری برای او در نظر گرفته شود.
بارلا ۱۷۳ بار برای اینتر به میدان رفته و با زدن ۱۷ گل و ارسال ۴۲ پاس گل، توانسته به کسب جام‌های متعددی مانند سری آ، جام حذفی ایتالیا و سوپر جام ایتالیا و به دست آوردن مقام نایب قهرمانی در لیگ اروپا به این تیم کمک کند. در این فصل او ۳۸ بار در اینتر به میدان رفته و موفق شده بر روی ۱۴ گل تاثیرگذار باشد. اینتر اکنون با ۵۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و یک امتیاز کمتر از میلان رده چهارمی در اختیار دارد.

برچسب ها: لیورپول ، اینتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار