معاون ارزیابی انطباق و تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: از آغاز طرح عیدانه استاندارد ۲۲۲ مورد بازرسی در استان انجام شده است.

حسنعلی حسین پور گفت: در این طرح از ۱۰ هتل و ۲۱ هتل آپارتمان، ۲ مورد پایانه فرودگاهی استان و ترمینال اتوبوسرانی، یک مرکز اقامتی بین راهی، ۶۷ مورد فروشگاه‌های زنجیره ای، ۶۷ مرکز پذیرایی و رستوران، ۱۳ مورد میادین میوه و تره بار، ۴ مرکز قالیشویی، ۳۶ مرکز فروش شیرینی و آجیل، در مجموع ۲۲۲ مورد بازرسی انجام شده است و نتیجه آن به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد. 

معاون ارزیابی انطباق و تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل افزود: این طرح از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در محور‌های ارزیابی ابلاغ شده از سوی سازمان در استان اردبیل نیز به اجرا در آمد. 

حسین پور گفت: طرح عیدانه با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات در ایام نوروز شامل هتل، هتل آپارتمان، پایانه‌های مسافربری برون شهری، پایانه‌های فرودگاهی، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز پذیرایی و رستوان ها، خدمات قالی شویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل انجام پذیرفت. 

او بیان کرد: طرح ویژه عیدانه نوروزی سازمان ملی استاندارد ایران برای دومین سال متوالی در زمینه خدمات و در راستای صیانت از حقوق عامه با تاکید بر رعایت ایمنی، سلامتی و بهداشت عمومی انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.