مدیرعامل شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین گفت: این بانک سال گذشته ۸۴هزار و ۸۷۶فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۶ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال پرداخت کرد.

کاوه نائینی مدیرعامل شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین با بیان اینکه این بانک سال گذشته ۸۴هزار و ۸۷۶فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۶ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال پرداخت کرد، گفت: این بانک در همراهی با سیاست‌های دولت نیز پیشرو بوده و در همین راستا پارسال هزار و ۶۹۴ فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به ارزش هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال به متقاضیان در استان قزوین پرداخت شد.

این مسوول بانکی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی نیز پررنگ ظاهر شده است، گفت: در همین راستا سال گذشته ۴۹۱ فقره تسهیلات به ارزش ۴۰۸ میلیارد ریال در شعب این بانک در استان قزوین به مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت شد.

مدیرعامل شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین ادامه داد: سال گذشته این بانک در راستای حمایت از کالای ایرانی و امکان خرید اقساطی برای شهروندان، هفت هزار و ۱۵۲ فقره وام کالا کارت به ارزش ۲ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال را در اختیار متقاضیان قرار داد.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بدون ضامن از اولویت‌های این بانک دانست و گفت: افراد واجد شرایط با ارایه یک فقره چک صیادی و بدون ضامن امکان دریافت تسهیلات را از این بانک خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار