۶۳۶ واحد مسکن ملی تحویل اهالی بویین‌زهرا می‌شود

فرماندار بویین‌زهرا گفت: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۶۳۶ باب واحد مسکونی تحویل مردم این شهرستان می‌شود.

محمدادیب رامندی فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان بویین‌زهرا، اظهار داشت: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۶۳۶ باب واحد مسکونی تحویل مردم این شهرستان می‌شود که این تعداد واحد مسکونی در ۴۰ بلوک ۵ طبقه‌ای ساخته شده و در اختیار متقاضیان خانه‌اولی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت بیش از ۸۵ درصد این واحد‌های مسکونی در دولت سیزدهم آغاز شده است، اضافه کرد: در حال حاضر اسکلت‌بندی همه این ۶۳۶ واحد مسکن ملی در بویین‌زهرا ساخته شده است و البته عملیات احداث ۱۷ درصد از این واحد‌ها به نیمه راه رسیده است و به نظر می‌رسد تحویل حدود ۹۰ باب واحد مسکن ملی تا پایان سال میسر شود.

رامندی ادامه داد: مابقی واحد‌های مسکن ملی در بویین‌زهرا هم به مرحله ساخت سقف رسیده‌اند و به نظر می‌رسد اگر آورده مردم و تسهیلات بانکی به موقع به این طرح تزریق شود، بتوانیم تا پایان سال آینده بیش از ۶۰۰ واحد مسکن ملی را به متقاضیان تحویل بدهیم.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه بازسازی، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به اینکه بویین‌زهرا در کشاورزی و صنعت جزو قطب‌های مهم استان قزوین محسوب می‌شود و جمعیت شاغلان زیادی در این شهرستان وجود دارد، باید زیرساخت‌های اسکان در این شهرستان ارتقا پیدا کرده و به‌روز شوند.

رامندی افزود: با توجه به اینکه صنایع و واحد‌های تولیدی بویین‌زهرا ظرفیت بالایی برای جذب افراد شاغل و نیرو‌های ماهر دارند، باید بتوانیم با ارتقای جذابیت اسکان در این شهرستان همه زیرساخت‌های لازم را برای حضور نیرو‌های کار در این شهرستان فراهم کنیم و به همین خاطر بنا داریم از این طریق به رشد تولید و تحقق شعار سال کمک کنیم.

۵۰۰ واحد مسکن ملی قزوین در اردیبهشت‌ماه تحویل متقاضیان می‌شود

وی ادامه داد: همچنین در حوزه صنعت هم ساماندهی مجتمع صنعتی چرم‌سازی در بویین‌زهرا همچنان در دستور کار اصلی مدیریت شهرستان قرار دارد و به دنبال ایمن‌سازی این مجتمع و جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی در این مجموعه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار