محتوای ۹۵ درصد از تبلیغات محیطی شهر کرمانشاه، در ماه مبارک رمضان به موضوعات قرآنی، فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ مسئول ستاد اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه گفت : برای نخستین بار محتوای ۹۵ درصد از بنر‌های عرشه پل‌های هوایی و بیلبورد‌های سطح شهر کرمانشاه به موضوعات قرآنی، معارف اسلامی و مسائل فرهنگی اجتمایی اختصاص یافته و تنها ۵درصد تبلیغات تجاری است.

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ با اشاره به اینکه ارتقا سطح دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتمایی افراد از دغدغه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری است یاد آور شد: تحقق این موضوع قطعا سلامت بیشتر جامعه شهری را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد:این طرح به مناسب ماه مبارک رمضان در کرمانشاه اجرا و نظیر آن تاکنون در سایر شهر‌های کشور انجام نشده است.

مسئول ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه دوری از کلیشه را از دیگر موضوعات مورد توجه در طراحی وتدوین متن بنر‌ها و بیلبورد‌ها دانست و تصریح کرد:تلاش شده از جملات، روایات، و پیام‌های کمتر شنیده شده و تاثیر گذار استفاده شود.

وی گفت:برگزاری جلسات هفتگی وبرپایی۱۵ همایش با موضوع جهاد تبیین با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و آیت اله محمدی عراقی، تدوین و توزیع نشریه جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات و سوالات در قالب آن، برگزاری یادواره شهدای شاخص استان و شهدای شهرداری و فعالیت بیشتر در فضای مجازی از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبیکا از دیگر برنامه‌هایی است که سال گذشته توسط ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه انجام شده است که تعدادی از این برنامه‌ها در سال جاری همچنان ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.