نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : امیدوار بودن به آینده پیام اصلی نیمه شعبان است و در حقیقت منتظران با امید به آینده زنده‌اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت : پرچم سرخ حسینی، پرچم سبز مهدوی و نیز اصل ولایت فقیه سه عامل عزت شیعیان است

او پرچم سرخ حسینی را عامل شکست ناپذیری و پرچم سبز مهدوی را عامل امید به آینده دانست و گفت : اصل ولایت فقیه نیز در راستای این ۲ موضوع و تحقق وعده خدا مبنی بر پیروزی حق بر باطل است.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: آینده متعلق به اهل حق است و باطل اگر مدتی جولان پیدا کند در نهایت نابود خواهد شد.

او زوال و نابودی آمریکا را بیانگر همین سنت الهی مبنی بر پیروزی حق دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اشاره‌ای به وظایف منتظران داشت و گفت: شیعه واقعی منتظر است و باید دشمن ستیز و با بصیرت باشد.

او ترویج باور‌هایی که لازمه ظهور را گسترش ظلم و ستم می‌دانند، مردود دانست و افزود: مسلمانان در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و سیاسی وظایفی دارند و نمی‌توانند که بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: اگر بنا باشد ساکت باشیم و ظلم و ستم زیاد شود پس تکلیف امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق چه می‌شود.

او با اشاره به جنگ حق و باطل در طول تاریخ ادامه داد: مسلمانان در برابر برنامه‌های وسیع اجتماعی مانند امر به معروف و نهی از منکر تکلیف دارند و نمی‌توانند ساکت بنشینید.

او برنامه دشمن را تزریق یاس و نا امیدی در جامعه دانست و گفت: یاس جزو گناهان کبیره است و تنها راه این است که به آینده امیدوار باشیم.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به آداب نیمه شعبان همانند شب قدر از مردم خواست تا برای نابودی ویروس منحوس کرونا دعا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.