مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری، از عکاسان حیات‌وحش که در نمایشگاه عکس حیات‌وحش استان شرکت فعال داشتند، تقدیر کرد.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، از عکاسان حیات‌وحش استان که در نمایشگاه عکس حیات‌وحش استان حضور فعال داشتند، تقدیر کرد.

وی افزود: تمامی عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به حیات وحش جانوری این استان است و ۵۴ عکس قرار گرفته شده در این نمایشگاه از بین حدود ۳۰۰ عکس از ۷ عکاس حرفه‌ای حیات‌وحش استان انتخاب شده‌اند. 


بیشتر بخوانید


یوسف‌پور اضافه کرد: عکاسی حیات‌وحش، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از حیوانات و جانوران زنده در محیط طبیعی عکسبرداری می‌شود و انسان در آن حضور ندارد. این نوع از عکاسی به دانش و تجربه فراوان در زمینه عکاسی و آشنایی با رفتار انواع حیوانات وابسته است.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس حیات وحش استان به مناسبت سوم مارس روز جهانی حیات‌وحش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران استان، سازمان‌های مردم‌نهاد محیط‌زیستی، علاقمندان به حیات‌وحش و فعالان محیط‌زیست به تاریخ ۸ تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار