سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: طبق بررسی‌ها ۶۰ درصد از دانش‌آموختگان این دانشگاه پس از اتمام تحصیل جذب بازار کار می شوند

عزالدین  افزود: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با تبدیل ایده‌ها به محصول ارتباط نزدیکی با حوزه صنعت و بازار کار دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با داشتن بیش از سه هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان، با هدف تربیت تکنسین مهارتی مشغول به فعالیت است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به این نکته که دانشگاه فنی و حرفه ای یک دانشگاه مهارت‌محور است، افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاهی مهارتی نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش است.

عزالدین از برگزاری ۷۰ درصدی دروس دانشجویان این دانشگاه در کارگاه و آزمایشگاه ها خبر داد و گفت : برخورداری از استادان خبره و مهارتی در این دانشگاه و ورودنکردن دانشگاه فنی و حرفه ای به مقطع تحصیلات تکمیلی و مهارتی بودن دانشجویان این مجموعه دانشگاهی، از دلایل عمده استقبال از رشته های مهارتی این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به موفقیت پنج نفر از دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در المپیاد ملی مهارت و همچنین افتخارات کسب شده این دانشگاه در طی سالیان اخیر، خواستار نگاه ویژه به این دانشگاه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار