فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۴۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سیفی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ، لیالی قدر و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح کمک مومنانه به نیازمندان ۴۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اهر تهیه شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی در طول ماه مبارک رمضان طی دو مرحله توسط پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات بین افراد نیازمند و محرومان با رعایت کرامت و عزت نفس تمامی همشهریان توزیع خواهد شد.

وی افزود: اقلام این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن نباتی، مرغ، رب گوجه فرنگی، خرما، حبوبات و... است که ارزش هر بسته برابر ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع ۱۶ میلیارد ریال است که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیفی افزود: در ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان اهر در یک اقدام بی نظیر در تمام مساجد این شهرستان تعداد ۷۰۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در شب‌های قدر بین معتکفان توزیع خواهد شد.

وی از آحاد مردم نوعدوست و خیران شهرستان اهر خواست تا در ادامه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با سپاه و بسیج همکاری کنند تا در مناسبت‌های آینده نیز بتوان بسته‌های معیشتی بیشتری بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار