شهردار منطقه بیست گفت: در حال حاضر احداث زائرسرا در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در منطقه در دستور کار است و انشاءالله در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید نظام رضوی شهردار منطقه ۲۰ در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی خدماتی دژباغ کن که صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و مهدی چمران و پرویز سروری رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، صادقی و علوی از اعضای شورای شهر تهران، سید مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران و حجت‌الاسلام قانع امام جمعه کن و احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در قالب پنجاه و یکمین پویش امید و افتخار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با افتتاح دژباغ کن در منطقه ۵؛ مجموعه عموعباس شامل مجموعه خدماتی فرهنگی و آموزشی در منطقه بیست به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مجموعه عمو عباس در منطقه بیست با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران در محله نفرآباد و در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) احداث شده است و اقدام خوبی در بازآفرینی محدوده نفرآباد خواهد بود.

رضوی با بیان اینکه انشاءالله تا پایان سال ۴۰ الی ۵۰ پروژه در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن آموزشی خدماتی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در حال حاضر نیز ۵ پروژه در حوزه فرهنگی در منطقه بیست در حال احداث است که این حوزه‌ها مرتبط با حوزه کودکان، بانوان، زائر سرا و مجموعه ورزشی است.

شهردار منطقه بیست ادامه داد: در دوره جدید مدیریت شهری انشاءالله این پروژه‌ها تک به تک به بهره‌برداری خواهد رسید و شاهد یک انقلاب در بازآفرینی و ساخت مسکن در پیرامون حرم عبدالعظیم حسنی در محله نفرآباد خواهیم بود.

وی با اشاره به تاکید ریاست شورای شهر تهران مبنی بر احداث مسکن در محله نفرآباد بر مبنای معماری ایرانی اسلامی گفت: قطعا این موضوع مورد توجه ما خواهد بود و انشاءالله شاهد یک الگو در ارتباط با ساخت مسکن با توجه به معماری ایرانی اسلامی در محله نفرآباد خواهیم بود.

رضوی در ارتباط با ویژگی‌های مجموعه عمو عباس واقع در منطقه بیست گفت: این مجموعه دارای ۶۰۰ متر مربع مساحت است که در مسیر اتصال پارکینگ و مترو قرار دارد و فضای خوبی برای استفاده از شهروندان در منطقه بیست خواهد بود.

شهردار منطقه بیست افزود: همچنین احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی با مشارکت تولیت آستان قدس رضوی در منطقه در دستور کار قرار دارد و انشاءالله این فرآیند ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به افزایش میزان صدور پروانه در سال گذشته تصریح کرد: میزان صدور پروانه در منطقه ۱۰۲ درصد و به لحاظ تعداد واحد‌های مسکونی ۱۲۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

برچسب ها: شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار