نماینده شورای عالی قرآن در استان همدان از حضور ۲۲ قاری ممتاز در مراسم جزء خوانی قرآن کریم در این استان خبر داد.

قاسم جهان آرا از اجرای برنامه زنده اذان در امامزاده عبدالله علیه السلام  از سوی مرتلین ممتاز استان خبر داد و گفت: از بین این افراد بهترین‌ها انتخاب شده و به برنامه‌های کشوری راه خواهند یافت.

او جزء خوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های فعالان قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: ۲۲ نفر از مرتلین قرآن برنامه جزء خوانی قرآن کریم و چهار نفر از روحانیان و اساتید حوزه به بیان تفسیر قرآن کریم در حسینیه امام خمینی (ره) می‌پردازند.

نماینده شورای عالی قرآن در استان همدان افزود: تلاوت روزانه قرآن کریم هر روز ساعت ۱۶ در خیابان پاسداران، حسینه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

جهان آرا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمینی» گفت: در این پویش از کودکان و نوجوانان خواسته شده با قرائت سوره قدر در سر سفره افطار با همکاری خانواده عکس و فیلم تهیه کنند و با ارسال آن به آدرس www.setare ۱۱۴.ir در مسابقه سراسری جامعه قرآنی کشور شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود شفائی
۲۲:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
بسم رب النور
خدای سبحان را شاکرم که لیاقت جرعه نوشی ازاقبانوس بی کران قرآن کریم را طی یکماه صیام کمالی السابق نصیب بنده نمود انشاءالله که همواره قدرش را بدانیم و پاسدارش باشیم
همچنین از مجمع اساتید و حافظان قرآن کریم همدان و استاد صدیق نیز تک تک قرا عزیزبی نهایت متشکرم
نیزتشکراز صداوسیما
آجرک الله
ارادتمند همگی