مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری رویداد قرآنی با محوریت حفظ سوره یاسین برای فعالان قرآنی این شهرستان خبر داد.

مسعود ویژه روز گذشته ۱۸ فروردین ماه در اجتماع بانوان فعال و قرآنی ملایر که به همت نهضت پیشرفت بانوان شهرستان ملایر و کانون مداحان و هیئت‌های مذهبی واحد خواهران در تالار موقوفات ملایر برگزار شد گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم تمرکز زدایی و ارائه خدمات عادلانه است و هدف ما نیز در استان این است که یک نوع عدالت فرهنگی در همه شهرستان‌ها داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی انجام شده است، افزود: ملایر دومین شهرستان بزرگ استان دارای غنای فرهنگی است با وجود دو نماینده خوب با نگاه فرهنگی بالا در این شهرستان ما نیز تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی برای شهرستان ملایر رقم بخورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ملایر در اوایل خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که نماینده مردم ملایر داشتند وزیر به این شهرستان سفر خواهد کرد که می‌تواند منشا خدماتی در حوزه فرهنگی ملایر باشد.

ویژه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد از برگزاری رویداد قرآنی ویژه فعالان قرآنی خبر داد و گفت: این رویداد شامل حفظ سوره یاسین است که تا قبل از حضور وزیر انجام و برگزیدگان آن در اختتامیه‌ای که با حضور وزیر در این شهرستان برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.
او ضمن دعوت از علاقمندان به حفظ آیات نورانی وحی و فعالان حوزه قرآنی در این مسابقه معنوی گفت: برای این مسابقه جوایز نفیس و ارزنده‌ای نیز در نظر گرفته شده است، با توجه به ظرفیت‌های خوبی که شهرستان ملایر به ویژه در حوزه بانوان دارد امیدواریم بتوانیم مشکلات این حوزه را نیز رفع کنیم.
هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: شهرستان ملایر ظرفیت‌های خوبی در حوزه قرآنی دارد، بانوان قرآنی ملایر در این حوزه موفق عمل کرده و فضای قرآنی خوبی در حوزه بانوان شهرستان وجود دارد.

او تصریح کرد: ما نیز پیگیر مشکلات حوزه‌های فرهنگی و قرآنی هستیم و از ایده‌ها و برنامه‌های خوب برای پیشبرد این حوزه استقبال و حمایت می‌کنم.

کرسی تلاوت قرآن با حضور بانوان و با حضور علی جباری یکی از قاریان برجسته قرآن شهرستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.