رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران پاسخ قطعی به صهیونیست‌ها به دلیل شهادت دو مستشار نظامی می دهد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران پاسخ قطعی این اقدامات را می‌دهد و بدون شک اقدام کشورمان محکم و دندان شکن خواهد بود تا دیگر خیال تکرار چنین اقداماتی در سر مقامات رژیم صهیونیستی خطور نکند.

او افزود: مقامات رژیم اشغالگر قدس در عرصه بین المللی دچار استیصال هستند و امروزه مشاهده می‌شود که این رژیم دچار فروپاشی درونی هم شده است.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس خاطرنشان ساخت: تل‌آویو برای فرار از پاسخگویی در مقابل فروپاشی درونی و تظاهرات مردمی، درصدد معطوف کردن نگاه‌ها به بیرون از مرز‌های سرزمین‌های اشغالی و منطقه‌ای است تا از این طریق ضعف هایش را بپوشاند.

جوکار با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از ارتقای سطح روابط جمهوری اسلامی با کشور‌های عربی منطقه مانند عربستان، بحرین، امارات و ... دچار هراس زیادی شده اند، ادامه داد: این مهم در حالیست که مقامات این رژیم درصدد اجرای دسیسه عادی سازی روابطشان با کشور‌های یاد شده بودند، اما امروزه با شکست روبرو شده اند.

نماینده یزد و اشکذر تصریح کرد: بر این اساس صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تنش آفرینی در منطقه را گسترش دهند و با حمله به اهداف غیرنظامی و نظامی در سوریه، به دنیا اعلام کنند که در مقابل جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی ایستاده اند.

او اظهار داشت: همچنین می‌توان اذعان کرد صهیونیست‌ها دنباله رو سیاست‌های ایالات متحده بوده لذا با توجه به شکست دسیسه‌های آمریکا در منطقه خصوصا سوریه و عراق از سوی جبهه مقاومت، آن‌ها با حمله تجاوزگرایانه به سوریه و پایگاه‌های نظامی و مستشاری به دنبال خوش رقصی برای کاخ سفید هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار