اپل قصد دارد به ایرپادز صفحه نمایش لمسی اضافه کند!

اپل در حال بررسی اضافه کردن صفحه نمایش لمسی به جعبه AirPods است.

طبق یک درخواست ثبت اختراع که توسط اپل در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است، اپل می‌تواند با افزودن یک صفحه نمایش لمسی خارجی به قاب، قابلیت‌های مفیدی را به جعبه شارژ AirPods اضافه کند.

این درخواست ثبت اختراع با عنوان «دستگاه‌ها، روش‌ها و تعاملات رابط کاربری گرافیکی با جعبه هدفون» است و در سپتامبر گذشته ثبت شده است.

نه تنها کاربران AirPods می‌توانند هدفون‌های استریو بی‌سیم خود را از طریق صفحه لمسی کنترل کنند، بلکه این صفحه لمسی به دارندگان AirPods اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی روی صفحه لمسی جعبه شارژ، Apple Music را کنترل کنند.

ضربه زدن و کشیدن انگشت روی صفحه می‌تواند به کاربر در کنترل صدا، پخش آهنگ‌های خاص، فعال کردن سیری و موارد دیگر کمک کند. همچین فشار دادن روی جعبه به کاربران کمک می‌کند بین حالت حذف نویز و حالت شفافیت جابجا شوند. علاوه براین می‌توان از Apple Pencil برای تعامل با صفحه نمایش لمسی نیز استفاده کرد.

ورودی‌های لمسی تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و می‌توانند کاربر را از یک رویداد قریب‌الوقوع که رخ می‌دهد آگاه کنند. تصاویر موجود در درخواست ثبت اختراع نشان می‌دهند که این جعبه چگونه می‌تواند با برنامه‌های iOS مانند Apple Music، Apple TV + Messages، Maps و Weather تعامل داشته باشد.

اپل در درخواست ثبت اختراع خود نوشته است: "یک دستگاه ذخیره‌سازی هدفون مورد نیاز است که بتواند عملیات‌های مرتبط با هدفون را کنترل کند (به عنوان مثال، کنترل‌های پخش، تغییر منابع صوتی، تغییر حالت‌های خروجی صدا و غیره)؛ هدستی که می‌تواند اطلاعات را نیز از طریق دستگاه‌های لمسی و/یا نمایشگر منتقل و به کاربر ارسال کند.

منبع: ۲۴.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار