شرکت اپل در حال طراحی یک قاب ایرپاد با نمایشگر لمسی تعاملی است که به کاربران امکان تنظیمات صوتی از طریق قاب را می‌دهد.

شواهد نشان می‌دهد اپل در حال طراحی بالقوه یک قاب ایرپاد با صفحه نمایش لمسی تعاملی است. این قاب یا کیس به شنوندگان امکان دسترسی به برنامه‌های متصل به ایرپاد را می‌دهد و کاربران می‌توانند تنظیمات صوتی را از طریق خود کیس کنترل کنند.

سازنده ایرپاد این پتنت را در سال ۲۰۲۱ ثبت کرد. در آن اپل توضیح می‌دهد که نیاز به یک قاب هدفون وجود دارد که بتواند عملیات صوتی را کنترل کند.

انتقال اطلاعات از طریق دستگاه‌های لمسی و نمایشگر و بهینه سازی رابط‌های کاربری، به نوبه خود عمر باتری و مصرف انرژی را از طریق استفاده کارآمد و سریع‌تر از ایرپاد بهبود می‌بخشد.

رقیب هدفون JBL که متعلق به سامسونگ است، از طراحی مشابهی استفاده کرده است. JBL Tour Pro ۲ که انتظار می‌رود در بهار امسال در دسترس قرار گیرد، جدیدترین مدل پرچمدار این شرکت خواهد بود و دارای ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش لمسی LCD برای سفارشی کردن تنظیمات صدا، قابل مقایسه با آنچه در برنامه ثبت اختراع ایرپاد اپل است، خواهد بود.

در سال‌های اخیر، اپل مجموعه‌ای از هدفون‌های متصل به بلوتوث از جمله AirPods Pro ۲ را در سال ۲۰۲۲ عرضه کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا ایرپاد‌های اپل با نمایشگر تعاملی چیزی بیش از یک طراحی روی کاغذ خواهند بود یا خیر.
منبع: cnet

برچسب ها: شرکت اپل ، ایرپاد اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار