همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیازمند اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حجاب و عفاف موضوعی شرعی و قانونی است نه محدودیت دولتی و کشف حجاب نیز حرام شرعی و حرام سیاسی است.

او افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود مسئولان درباره حجاب برنامه درستی ندارند و در برخورد با مظاهر بی حجابی سستی مشاهده می‌شود.

خطیب نماز جمعه ساری ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها نیازمند یک اقدام واحد، وحدت نظر و برنامه جامع در زمینه حجاب و عفاف هستند و دولت نیز باید موضع خود را مشخص کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی از گروه‌های جهادی اقدامات فرهنگی خوبی دارند و اقداماتی انجام می‌دهند، گفت: برخی از این گروه‌ها گلایه دارند که برخی نهاد‌ها حمایت‌های لازم را ندارند و از مسوولان استان انتظار می‌رود که از قرارگاه‌های موجود حمایت کنند.

‌آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه بسیج امکانات داخلی کمبود‌ها را حل می‌کند، گفت: دستگاه‌ها اگر برنامه ریزی نداشته باشند در مواجه با کمبود‌ها به سمت واردات می‌روند که تولید داخل ضربه می‌خورد

انتخابات یکی از مظاهر قدرت
امام جمعه ساری انتخابات را یکی از مظاهر اقتدار دانست و با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات در اسفند ماه امسال گفت: مسوولان مرتبط راهبرد مشارکت و امنیت سلامت و رقابت انتخابات را از هم اکنون مشخص کنند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: برگزاری انتخابات با مشارکت بالا، نیازمند برنامه‌ریزی برای این رویداد مهم است که از همین اکنون باید انجام شود.

تداوم شیطنت‌های آمریکا
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روبط ایران و آمریکا اگرچه در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی قطع شده است، اما شیطنت‌های شیطان بزرگ همچنان ادامه می‌دهد

او اقدامات اخیر آمریکا در فلسطین اشغالی و برخی کشور‌های اطراف را از جمله این سیاست‌ها دانست و گفت: آمریکا از هیچ مسیری نمی‌تواند به اهداف خود برسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.