معاون وزیر کشور از ایجاد کمیته‌های برای رفع موانع و برقراری امنیت اجتماعی و فرهنگی در سواحل خبر داد.

محمد عباسی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در جلسه ستاد راهبردی مدیریت فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سواحل شمال کشور، با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی برای رفع موانع مشکلات مدیریت سواحل و برقراری امنیت اجتماعی و فرهنگی، گفت: دستور ریاست جمهور برای آزادسازی سواحل به نفع مردم و خدمات‌دهی بیشتر به مردم است، همه مسؤولان آمادگی لازم را جهت خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران را دارند.

او با بیان اینکه نیاز به امکانات در خدمات‌دهی و همچنین برنامه‌های قانونی آینده در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، گفت: برنامه‌ها از طریق هیأت دولت و مجلس دنبال خواهد شد. مردم ایران توقع دارند که فضای سالمی را در این مناطق داشته و محیط امن اجتماعی در بستر خدمات دهی فراهم شود.

عباسی گفت: تصمیماتی در حوزه عفاف و حجاب در سواحل گرفته شده است که اگر کسی حجاب اسلامی را در سواحل رعایت نکرد برابر اصل قانون با آن شخص برخورد خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با اشاره به تصویب سازمان عمران سواحل در دولت دهم افزود: در دولت سیزدهم به دنبال مقدمات لازم برای راه‌اندازی این سازمان هستیم و هم‌افزایی بین دستگاه‌هایی که در این زمینه نقش دارند را فراهم خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
توی شبکه های اجتماعی از داخل خونه هاشون برنامه های آشپزی و آرایشگاه بیحجاب پخش میکنن تازه اسم و آدرسشون رو هم میدن ترسی هم ندارن،اگه فکری نشه کار به ساحلها نخواهد کشید