در یک عملیات تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان در دره اردن ۳ شهرک نشین به هلاکت رسیدند.

شبکه قدس الاخباریه گزارش داد:  در یک عملیات تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان در دره اردن ۲ شهرک نشین به هلاکت رسیدند و یک صهیونیست به شدت زخمی  شده است.

عاملان تیراندازی در دره اردن عقب نشینی کردند، اما نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به جستجوی عاملان عملیات هستند.

در مساجد نوار غزه به مناسبت عملیات دره اردن تکبیر سر داده می‌شود.

حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این عملیات موفقیت آمیز فلسطینیان گفت:  مقاومت ضربه دیگری به صهیونیست ها در کرانه باختری وارد کرد و این پاسخی به جنایات اشغالگران علیه مسجدالاقصی و معتکفان فلسطینی بود.

خبرگزاری شهاب گزارش داد:سومین صهیونیست که در عملیات دره اردن زخمی شده بود، از شدت جراحت به هلاکت رسید.

نظامیان صهیونیست در جست و جوی مجریان عملیات شهر اریحا را به طور کامل محاصره کرده و تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته‌اند. رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نیز از تمامی صهیونیست‌هایی که مجوز حمل سلاح دارند، خواسته بر علیه فلسطینیان دست به سلاح شوند.

 

دره اردن

عملیات در کرانه باختری

عملیات دره اردن

عملیات تیراندازی

حماس: عملیات دره اردن پاسخی به جنایات صهیونیست‌هاست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تبریک به مجریان این عملیات گفت: عملیات تیراندازی قهرمانانه در نزدیکی شهرک الحمراء در دره اردن اشغالی پاسخی طبیعی به جنایات مستمر اشغالگران علیه مسجد الاقصی و تجاوزات وحشیانه آنان به لبنان و مردم غزه است.
 
حماس افزود: به صهیونیست‌ها درباره عواقب ادامه جنایاتشان علیه مسجدالاقصی هشدار می‌دهیم، مردم ما متحد هستند و به دفاع از خود ادامه خواهند داد و فلسطین کاملا اسلامی باقی خواهد ماند و اشغالگری در آن جایی ندارد.
 
 منطقه «غور یا دره اردن» و شمال بحرالمیت که به منطقه الاغوار هم شناخته می شود، به موازات رود اردن قرار دارد، حدود یک سوم کرانه باختری معادل ۳۰ درصد آن را تشکیل می‌دهد.  بیشتر اراضی غور اردن در منطقه موسوم به «جیم» یا «سی» بر اساس معاهدات اسلو و روند سازش قرار دارند که هم اکنون، رژیم‌صهیونیستی عملاً ۶۰ درصد آن را تحت کنترل دارد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار