کارشناس داوری گفت: گل سومی که پرسپولیس به ملوان زد تمام توپ از خط دروازه عبور نکرد و این صحنه نیاز به VAR داشت.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و ملوان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم حیدری قضاوت خوبی در این بازی داشت و صحنه‌ها را مدیریت کرد و اجازه اعتراض به بازیکنان و نیمکت نشین‌های ۲ تیم نداد. در دقیقه ۲۵ بازی، محمد عمری درون محوطه جریمه قصد داشت پنالتی برای تیمش بگیرد و شبیه سازی کرد چرا که مدافع ملوان حرکتی نکرد و برخوردی صورت نگرفت و داور بازی می‌توانست یک کارت زرد به عمری بدهد، اما این اتفاق رخ نداد.  

او ادامه داد: در دقیقه ۲۶ بازی، محمد عمری کارش را در محوطه جریمه تکرار کرد و شبیه سازی انجام داد و در هر ۲ صحنه پنالتی رخ نداد. اگر حیدری در صحنه اول به این بازیکن کارت می‌داد دیگر او این کار را تکرار نمی‌کرد.  

سلیمانی بیان کرد: گل اول پرسپولیس با کار خوب کمک داور به ثمر رسید چرا که کمک داور اعلام به ادامه بازی داد و ترابی در موقعیت آفساید قرار نداشت و گل صحیح بود. البته گل سومی که پرسپولیس زد در صحنه تلویزیونی و فریز شده دیدیم که  تمام توپ از خط دروازه عبور نکرد، اما با توجه به اینکه کمک داور روی خط بود باید حق را به او بدهیم که این گل را صحیح اعلام کرد. به نظرم این صحنه نیاز به VAR داشت چرا که بخشی از توپ دروازه را لمس کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.