معاون فرهنگی بنیاد استان قزوین گفت: قزوینی‌های علاقمند به نیابت از شهدا در پویش ختم جمعی قرآن‌کریم با عنوان «آوای رحمانی» شرکت کنند.

فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح «آوای رحمانی» را همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار کرده است.

وی افزود: قزوینی‌های علاقمند با شرکت در پویش قرآنی «آوای رحمانی»، هر روز ثواب قرائت قرآن خود را به روح پاک شهیدان نثار کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند با وارد کردن نام و هر تعداد صفحه از قرآن‌کریم که تمایل به قرائت آن را دارند از این ثواب بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول افزود: تلاوت‌کنندگان آیات پرنور رحمانی، برای شرکت در این طرح می‌توانند پس از مراجعه به سایت نوید شاهد به نشانی https://navideshahed.com/fa/forms/۶۰۱ در این ختم جمعی قرآن کریم شرکت و ثواب آن را به شهیدان والامقام هدیه کنند.

وی گفت: اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان ماه مبارک رمضان، به ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در طرح «آوای رحمانی» از طریق قرعه‌کشی جوایز فرهنگی اهدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.