مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تأیید نهایی شدن ۲۹ هزار و ۵۵۲ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۹۵ هزار و ۹۸۰ متقاضی دریافت مسکن ملی در ۳۱ شهر استان نام نویسی کرده اند که واجدین شرایط و تأیید شده نهایی ۲۹ هزار و ۵۵۲ نفر هستند و و زمین برای احداث ۵۳ هزار و ۸۲۷ واحد مسکونی در همه شهر‌های استان تأمین شده است.

او افزود: تاکنون ۶ هزار و ۳۹۶ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی شده، برای ۹ هزار و ۱۰۸ واحد پروانه اخذ شده، در ۵ هزار و ۹۷۴ واحد فونداسیون اتمام یافته، در ۲ هزار و ۷۰۱ واحد اسکلت و سقف اتمام یافته، هزار و ۴۷۵ واحد سفت کاری آن تمام شده و ۵۴۰ واحد نیز نازک کاری آن به اتمام رسیده است.

داعی همچنین با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان ثبت نامی قانون جوانی جمعیت (۳ فرزند به بالا) ۴ هزار و ۵۸۵ متقاضی است عنوان کرد: تعداد متقاضیان مرد مجرد بین ۲۳ تا ۴۵ سال ۱۰ هزار و ۱۳۱ نفر، متقاضیان مرد مجرد بالای ۴۵ سال ۴۶۸ نفر و متقاضیان زن مجرد بالای ۳۵ سال هم برای دریافت مسکن ملی ۴ هزار و ۲۲۷ نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: سهمیه خراسان جنوبی از مجموع ۴ میلیون واحد در کشور ۲۰ هزار و ۶۷۵ واحد در قالب مسکن شهری و ۱۸ هزار واحد مسکن روستایی در ۴ سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار