مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در طرح نوروزی امسال ۱۳.۵ میلیون تردد خودرو از محور‌های مواصلاتی استان را ثبت شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: : تعداد ۱۰۴ دستگاه تردد شمار، در طول اجرای طرح نوروزی، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو از محور‌های مواصلاتی استان را ثبت کرده اند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸.۰۴ درصد افزایش داشته است.

پیمان آرامون افزود: علی رغم افزایش ۱۸.۰۴ درصدی تردد از محور‌های مواصلاتی استان با یاری خدا و همراهی مردم گرانقدر و مسافرین عزیز و همچنین تلاش‌های خستگی ناپذیر ارگان‌های ذیربط در طرح نوروزی و علی الخصوص همکاران راهداری و پلیس، تعداد فوتی‌ها در تصادفات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد کاهش پیدا کرد.

وی یادآور شد: مهاباد- ارومیه پر تردد‌ترین محور در استان آذربایجان غربی گزارش شده است که میزان تردد در آن ۹۵۲ هزار بوده و ساعت اوج تردد نیز ۱۱ تا ۱۲ گزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تعداد مسافرین ورودی و خروجی از استان نیز از مرز ۲ میلیون وسیله نقلیه گذشت که این آمار هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۱۸ درصدافزایش نشان می دهد.

آرامون تصریح کرد:  بیشترین عامل خطر ساز در جاده های استان  همچنان سبقت و فاصله غیر مجاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.