مدیرپایانه مرزی رازی گفت: ۲۴ ساعته شدن مرز رازی خوی از بامداد ۱۰ فروردین اجرایی می شود.

مدیرپایانه مرزی رازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ۲۴ ساعته شدن مرز رازی گفت و افزود: با ابلاغ و دستور رسمی از سوی سازمان و مدیرکل استان، از بامداد مورخه ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ مرز رازی شهرستان خوی بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

رضا پورسحاب اظهار کرد: ۲۴ ساعته شدن مرز موقتی نبوده و طبق دستور و ابلاغی که به دستگاه‌های مربوط در مرز صادر کردیم، برای همیشه و دائم این مرز شبانه روزی فعالیت و خدمات رسانی خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این رابطه گفت: مرز رازی با توجه به شرایط و استراتژیکی که دارد، امروزه شاهد تردد روزانه بیش از ۶ هزار مسافر هستیم و در صدد این موضوع پیگیر شبانه روزی شدن مرز شدیم.

عادل نجف زاده خاطرنشان کرد: پس از گذشت چندین سال تلاش و پیگیری‌های مجدانه از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه، یکی از مطالبه‌های مردم خوی که ۲۴ ساعته شدن مرز رازی بود، این امر محقق شد و این مژده و عیدی را به مردم شریف شهرستان خوی هدیه می‌دهیم.

پایانه مرزی رازی خوی مرز رازی از جمله سه مرز رسمی‌ کشورمان با ترکیه است که با قرار گرفتن در مسیر کریدور‌های اصلی تردد داخلی و خارجی، گذرگاه مهم اقتصادی و تجاری ایران و منطقه است و به دنبال توافق ایران و ترکیه برای ارتقای مبادلات تجاری دو طرف تاسقف ۳۰ میلیارد دلار قطعا این پایانه نقش مهمی را در این زمینه ایفا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.