مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حال حاضر در اردبیل احداث واحد‌های مسکونی آغاز شده و ۱۵ هزار متقاضی وجه اولیه را پرداخت کرده‌اند.

محبوب حیدری گفت: موضوعی مبنی بر حذف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از لیست وجود ندارد و تلاش بر پرداخت منابع در ماه‌های بعدی مطرح است که به همین منظور علی‌رغم اینکه اعلام شده تا مبالغ متقاضیان در اسرع وقت پرداخت شود، اما اولویت انتخاب با متقاضیان پرداخت وجه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه ترغیب متقاضیان برای پرداخت مبلغ‌های مسکن ملی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر در اردبیل احداث واحد‌های مسکونی آغاز شده و ۱۵ هزار متقاضی وجه اولیه را پرداخت کرده‌اند و به همین منظور زمین نیز برای احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مشخص شده است.

حیدری گفت: با در نظر گرفتن تغییر قیمت‌ها در کشور مبالغ بیشتری در نظر گرفته شده و مهلت اولیه برای پرداخت این مبلغ تا آخر فروردین‌ماه است، ولی در صورتی که متقاضی با مشکل در پرداخت مبلغ مواجه باشد می‌تواند در ماه‌های آینده نسبت به پرداخت وجه مورد نظر اقدام کند.

او بیان کرد: تحویل به موقع واحد‌ها یکی از اولویت‌های اساسی و مهم برای راه و شهرسازی است، اما در صورتی که مبالغ پرداختی نیز در اسرع وقت پرداخته شود و بتوانیم با مبلغ واریزی نسبت به پرداخت تسهیلات نیز اقدامات لازم را انجام دهیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: محل تامین منابع برای ساخت واحد‌ها آورده اشخاص است، بنابراین اگر در این زمینه با مشکل مواجه شویم در احداث و تکمیل نیز با مشکل مواجه خواهیم بود که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا پرداختی‌ها به سرعت و در زمان مقرر پرداخت شود تا مشکلات ساخت واحد‌ها نیز به حداقل برسد.

حیدری افزود: در حال حاضر متقاضیان واجد شرایط در استان ۴۶ هزار و ۴۵۴ نفر در استان هستند و متقاضیان نهایی نیز به ۳۷ هزار و ۱۵۰ مورد رسیده و در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار و ۷۳۹ متقاضی نیز افتتاح حساب انجام داده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.