مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۳ حادثه از زمان شروع طرح امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل خبر داد.

حمید قویدل با اشاره به مجموع آمار طرح ملی امداد و نجات نوروزی در استان اردبیل اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین در سطح استان اردبیل به ۴۳ حادثه امداد رسانی شده است به طوری که از این تعداد ۲۸ مورد حادثه جاده ای، ۸ مورد امداد رسانی در برف و کولاک، ۴ مورد خدمات حضوری، یک مورد امدادرسانی در طوفان، یک مورد سیل و آبگرفتی و یک مورد شهری می‌باشد.

او تعداد حادثه دیدگان این حوادث را یکهزار و ۸۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۶۵۳ نفر در برف و کولاک امدادرسانی شده و ۱۷۸ نفر اسکان اضطراری انجام گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث ۹۶ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۱۶ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل و ۱۳ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

قویدل ادامه داد: ۶۳ تیم عملیاتی متشکل از ۱۹۵ نفر و با بکارگیری ۶۹ خودروی امدادی در ۲۴ پایگاه ثابت، موقت و سیار در محور‌های مواصلاتی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافته اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار