حسین سبزواری گفت: هر فردی که زندانی می‌شود، یک تبهکار نیست و نباید از جامعه طرد شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست هماهنگی جشن گلریزان گفت: این آیین از حالت رسمی و اداری خارج شده و به صورت جشن عمومی در سطح جامعه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جشن گلریزان فقط برای جمع آوری پول برای آزادی زندانیان نیست بلکه به موضوع فرهنگ سازی نیز پرداخته می‌شود تصریح کرد: مردم باید بدانند جرایم غیرعمد ممکن است برای همه رقم بخورد.

فرماندار اردکان با اشاره به اینکه فرهنگ کمک به هموطنان، نوع دوستی و در کنار آن بحث قانون مداری و مبارزه با قانون گریزی باید در جامعه رواج یابد تصریح کرد: عده‌ای از افرادی که در حبس به سر می‌برند با قوانین آشنایی ندارند و در نتیجه مرتکب جرم شده اند.

او گفت: برخی افراد گاهی آگاهانه در مسیری قرار می‌گیرند که شرایط شان به هم می‌خورد و دچار مشکل اقتصادی می‌شوند.

سبزواری با بیان اینکه هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مردم خیر و مسولان شهرستان در اردکان برگزار می‌شود افزود: در نظر داریم جشن گلریزانی به معنای واقعی همراه با فضای شاد برای مردم رقم بزنیم.

فرماندار از مدیرعامل و مجموعه کارخانجات شیشه اردکان تقدیر و تشکر کرد و از دیگر مدیران صنایع درخواست کرد که دراین آیین شرکت و حمایت نمایند.

او به ۱۶ نفر متهم جرایم مالی با چهل میلیارد تومان جریمه در زندان اردکان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در جشن گلریزان یک میلیارد تومان مردم به متهمان جرایم غیر عمد اهدا کردند..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.