دندانپزشکی غیرمجاز در بوکان پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: یک واحد داندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و پلمب شده است.

علی حسین‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه با همکاری کارشناس امور حقوقی و در راستای صیانت از سلامت شهروندان این واحد غیرمجاز را در یکی از محلات این شهر شناسایی کردند.

وی افزود: این واحد دندانپزشکی غیرمجاز که توسط فرد فاقد پروانه کار و بدون اخذ مجوزهای قانونی دایر شده و فعالیت می‌کرد بعد از طی مراحل قانونی و تنظیم صورت جلسه‌های مربوطه پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان اضافه کرد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده ها از مراجعه به این گونه مراکز درمانی غیرمجاز خودداری و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، دارویی و درمانی در سطح شهرستان مراتب را با سامانه ۱۹۰ اطلاع و یا به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ مرکز غیرمجاز بهداشتی و درمانی در این شهرستان پلمب شد، تاکید کرد: در راستای تضمین ارائه خدمات درمانی ایمن به شهروندان نظارت بر واحدهای دندانسازی و دندانپزشکی به صورت جدی انجام می‌شود.

به گفته حسین زاده، استفاده از شماره نظام پزشکی یا مجوز وزارت بهداشت باید مهمترین درخواست مراجعان پیش از انجام اعمال مختلف درمانی باشد که در برخی موارد مورد غفلت قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.