سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شماره ۴۴۰۱ آماده راهنمایی شهروندان در حوزه بهداشت و درمان است.

پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان (وب‌دا) اعلام کرد: از زمان آغاز به کار سامانه ۴۴۰۱ تاکنون کارشناسان پاسخگوی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ تماس بوده اند.

این مرکز پاسخگویی تلفنی به ابتکار روابط عمومی این دانشگاه و به عنوان خدمتی نوین آماده ارائه خدمات راهنمایی مردم و مسافران در حوزه بهداشت و درمان است.

کارشناسان سامانه ۴۴۰۱ دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی تلفنی سوالات و خواسته‌های مردم در زمینه درمان، دارو، بهداشت، آموزش و … هستند.

هدایت و راهنمایی مردم در حوزه سلامت و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های آنان از بسیاری از سردرگمی‌ها و مراجعات غیرضروری به مراکز جلوگیری می‌کند.

سامانه ۴۴۰۱ علوم پزشکی گیلان، پاسخگوی تلفنی حوزه بهداشت و درمان

در زمان اوج گیری بحران کرونا و لزوم اجرای طرح واکسیناسیون در کشور، سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون با شماره ۴۴۰۱ در گیلان راه اندازی شده و مورد استقبال بسیار گسترده مردم قرار گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.