نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه مردم از شیوه و برنامه ریزی واکسیناسیون رضایت ندارند، بر افزایش سهم واکسن کرونای گیلان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پرویز محمدنژاد قاضی محله، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در توییتی افزایش سهم واکسن کرونای استان گیلان را خواستار شد.

او روز شنبه ۲۰ شهریور ماه نوشت:

تیتر ‎خبرها؛ (آغاز ‎واکسیناسیون گروه بالای ۲۸ سال در سیستان و بلوچستان و ۲۴ ساعته شدن مراکز شیراز)

مردم گیلان جزء اولین استان‌های درگیر با ‎کرونا هستند که مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

مردم گیلان از شیوه و برنامه ریزی واکسن کرونا رضایت ندارند

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم از شیوه و برنامه ریزی این امر مهم رضایت ندارند، سهم واکسن استان گیلان باید افزایش پیدا کند.

آمادگی سپاه برای افزایش واکسیناسیون کرونا

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان هم روز گذشته از آمادگی برای تزریق روزانه ۱۲۰ هزار دز واکسن کرونا در مراکز پیش بینی شده خبر داد.

مردم گیلان از شیوه و برنامه ریزی واکسن کرونا رضایت ندارند

او افزود: از این رقم حدود ۴۰ هزار دز واکسن کرونا مختص به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی و ۸۰ هزار دز نیز مربوط به مراکز پیش بینی شده سپاه و بسیج در استان گیلان است.

تلاش برای بهبود روند تزریق واکسن کرونا در گیلان

فردین مهرابیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای بهبود روند تزریق واکسن کرونا در این استان گفت: ۲۷۶ پایگاه آماده تزریق واکسن در سطح استان است.

مردم گیلان از شیوه و برنامه ریزی واکسن کرونا رضایت ندارند

او از اطلاع رسانی نام و آدرس مراکز واکسیناسیون در رشت و شهرستان‌ها و همچنین نوع و زمان تزریق واکسن در پایگاه‌ها در سامانه واکسیناسیون گیلان و همچنین پاسخگویی تلفنی به مردم با شماره ۴۴۰۱ از ۸ صبح تا ۱۰ شب در این استان خبر داد.

وضعیت شکننده کرونا در گیلان

طبق رنگ بندی کرونایی جدید که در برنامه کاربردی ماسک منتشر شد؛ استان گیلان از وضعیت قرمز خارج شده است.

بر اساس این گزارش وضعیت کرونایی شهرستان املش در وضعیت زرد قرار دارد و بقیه شهرستان‌های گیلان نارنجی هستند.

مردم گیلان از شیوه و برنامه ریزی واکسن کرونا رضایت ندارند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اما از شهروندان درخواست کردند، علیرغم کاهش تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی استان، همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت ادامه دهند تا به سبب عادی انگاری، دوباره دچار پیک کرونا و شرایط بحرانی در گیلان نشویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.