رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند از معدوم سازی ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد توسط بازرسان سلامت محیط در طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد.

حسن سعیدی از جمع آوری و معدوم سازی ۲هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیر قابل مصرف توسط بازرسان سلامت محیط در طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان، خبر داد.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند با بیان اینکه طی بازه زمانی یاد شده ۱ هزار و ۶۸۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد عذایی، اشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، اماکن عمومی و بین راهی، انجام شده که ۵ مورد از متصدیان متخلف به تعزیرات معرفی و ۴ مرکز تهیه و توزیع متخلف دیگر پلمب شد.

او ادامه داد: ۱۶۳ مورد بازدید مشترک نیز با سایر ارگان‌های مرتبط انجام شد و ۳۳ مورد به شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۹۰ رسیدگی شده است.

این مقام بهداشتی گفت: مواد غذایی جمع آوری شده با هماهنگی مدیریت پسماند شهرداری زرند در سایت دفن پسماند این شهرستان معدوم شد.

او با بیان اینکه نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت ویژه و گشت‌های مشترک با سایر ادارات همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی با متخلفان برخورد می‌شود. از شهروندان زرندی خواست هنگام خرید روزانه خود حتما به تاریخ تولید، انقضا و پروانه ساخت توجه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار