در روز‌های عید نوروز، یک هزار و ۲۷ بار تلفن‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به صدا درآمد.

مهدی کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر گفت:در تعطیلات نوروزی سال جدید، در مجموع یک هزار و ۲۷ بار تلفن‌های سامانه ۱۳۷ به صدا درآمد که در حدود ۴۷ درصد درخواست‌ها ثبت و پیگیری شده و دیگر تماس‌ها که در حیطه وظایف شهرداری نبوده و به سایر دستگاه‌های خدمات رسان مربوط بوده، کارشناسان مرکز، شهروندان را راهنمایی کردند.

وی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی، بیشترین درخواست‌ها با ۳۳ درصد به سازمان مدیریت پسماند‌ها اختصاص داشته و در این بین نظافت معابر از جمله خواسته شهروندان بوده که در راس مسائل شهری قرار داشته است.

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر ادامه داد:بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که در رتبه‌های بعدی به ترتیب شهرداری منطقه ۲، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۱، شهرداری منطقه ۳، سازمان زیباسازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک، مرکز توسعه اجتماعی، مرکز کنترل ترافیک و ساماندهی مشاغل قرار گرفتند.

کوزه گر‌ها اضافه کرد: مرمت آسفالت معابر و ترمیم حفاری‌ها، دومین مساله شهری بوده که شهروندان در ۱۳ روز نخست فروردین ماه به سامانه ۱۳۷ اعلام کرده‌اند که برای انجام آن پیگیری‌هایی صورت گرفت.

به گفته این مدیر شهری، جمع آوری سگ‌های ولگرد، سد معبر دستفروشان و وانت بارها، ساخت و ساز غیر مجاز، سد معبر مصالح در خیابان و گذرگاه‌ها، از دیگر مشکلات اساسی شهروندان در سطح شهر بوده که برای برطرف شدن مشکل، موضوع را با سامانه ۱۳۷ در میان گذاشته اند و مرکز فوریت‌های شهری پیگیر مسائل شد.

یادآور می‌شود در مدت مشابه سال گذشته، شهروندان ۶۶۵ تماس با مرکز فوریت‌های اجرایی شهر داشتند که امسال ۵۴ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.