برگزاری جشن بزرگ فرشته‌های آسمانی در سمنان

همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه جشن فرشته‌های آسمانی با حضور دختران روزه اولی سمنان برگزار می‌شود.

همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه جشن فرشته‌های آسمانی با حضور دختران روزه اولی پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در میدان قومس، پارک سیمرغ و پارک بانوان برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری این مراسم با بیان اینکه جشن بزرگ فرشته‌های آسمانی، همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) و ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم ویژه دختران روزه اولی پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در میدان قومس، پارک سیمرغ، پارک بانوان برگزار می‌شود

سید کریم محمدی بیان کرد: این جشن همراه با برنامه‌های جذاب، شاد و متنوع از جمله اجرای سرود، موسیقی و استند آپ کمدین، برای تشویق نوجوان‌هایی که بار اول است روزه می‌گیرند، برنامه‌ریزی شده تا این قشر از جامعه برای انجام کار‌های معنوی، به خصوص روزه، تشویق و ترغیب شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و شهرداری سمنان در این مراسم با هم همراهی دارند، تاکید کرد: در این مراسم حضور برای عموم بانوان آزاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار