رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ تماس با اورژانس تربت حیدریه انجام شده است.

محمدجواد امیری رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ از برقراری ۶هزار و ۶۴۴تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵این شهرستان خبر داد.

او افزود: از ۲۵ اسفند و آغاز طرح سلامت نوروزی، ۶هزار و ۶۴۴تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه برقرار شده که این تماس‌ها منجر به انجام ۹۹۰ ماموریت شده است.

او گفت: ۹۶ ماموریت نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت مربوط به حوادث ترافیکی و حمل‌ونقل بوده است که متأسفانه در این حوادث یک نفر فوت و ۲۰۲مصدوم نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی تربت حیدریه منتقل شدند.

امیری بیان کرد: در این مدت ۹۰۸ ماموریت داخلی برای بیماران قلبی و فشار خون و تنفسی انجام شده است، همچنین ۲نوزاد در انتقال به مرکز درمانی در خودرو‌های آمبولانس به دنیا آمدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی و جوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: ۲۱ پایگاه اورژانس در مجموعۀ تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در طول ایام نوروز به هموطنان خدمات رسانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.