مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۲۴۹ نفر در ایام نورز در قالب طرح ویژه امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر کرمانشاه گفت: در قالب این طرح که از ۲۳ اسفند آغاز شد، تا پایان روز گذشته (۱۳ فروردین) در ۶۶ مورد از حوادث و سوانح، عملیات امداد و نجات صورت گرفت و به ۲۴۹ نفر نیز امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: از این ۶۶ عملیات، ۴۱ مورد آن حوادث جاده‌ای و ۱۰ مورد حوادث کوهستان بوده و مابقی عملیات‌ها در سایر بخش‌های سوانح جوی، سوانح کارگاهی، سوانح آبی و ... بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان کرمانشاه، ۲۴۰۰ نفر روز نیروی عملیاتی پای کار بودند.

محمدی اشاره‌ای به خدمات نوروزی هلال احمر در سایر حوزه‌ها از جمله برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سیار سحاب (سامانه حرکت‌های امداد بشردوستانه)، فضا‌های دوست‌دار کودک، ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی و ... داشت و عنوان کرد: در مجموع بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر در این بخش‌ها بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در کنار برنامه‌های نوروزی هلال احمر خدماتی را نیز در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان داشتیم، تاکید کرد: در این مدت بیش از ۶۵۰۰ سبد معیشتی بین خانوار‌های نیازمند و در محلات محروم توزیع شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.