رئیس پلیس فتا خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا استان، چندین صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام و گروه تلگرامی که اقدام به فروش انواع مواد محترقه در سطح شهر می‌کردند، مشاهده شد.

او می‌گوید: از این رو طی وصول پرونده‌های مربوط به طرح جمع آوری فروش و تبلیغ مواد محترقه از فتا فراجا که در دستور کار این پلیس قرار گرفته بود، کارشناسان پلیس فتا استان اقدامات ویژه خود را آغاز کرده و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و با شگرد‌های پیچیده و فنی موفق شدند تعداد ۴ نفر از فروشندگان مواد منفجره را در فضای مجازی شناسایی کنند.

به گفته او با هماهنگی قضایی اکیپی از ماموران این پلیس جهت ماموریت اعزام که تعداد دوهزار دویست و هشتاد و نه عدد مواد محترقه با قدرت انفجار بالا و هفت کیلو گرم مواد اولیه ساخت نارنج‌های دستی خطر ناک کشف و ضبط گردید، سپس متهمان به این پلیس احضار و به بزه‌های منتصب معترف و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده تحویل مقامات قضائی گردیدند.

سرهنگ حسینی گفت: پلیس فتا با رصد‌های مستمر و شبانه‌روزی خود در فضای مجازی با کسانی سلامت مردم به خصوص جوانان و نوجوانان را بازیچه اهداف شوم خود قرار می‌دهند، مقتدرانه و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.