معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۰۰ هزار و ۵۷ مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی این اداره کل اسکان داشته اند.

پرویز عبدی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش در خرم آباد افزود: با تدابیر انجام گرفته و فراهم کردن امکانات ضروری اسکان در نوروز امسال در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های دانش آموزی به خوبی استقبال شد.

وی بیان کرد: در یازدهمین روز از فروردین ماه جاری چهار هزار و ۲۲۱ نفر ۹۵۳ خانوار در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان اسکان داشتند.

وی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نیز ۶۶ هزار و ۷۰۴ نفر در قالب ۱۶ هزار و ۱۵۹ نفر در مدارس و مراکز اقامتی لرستان اسکان یافتند.

عبدی با اشاره به اینکه مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان در ۱۰ پایگاه و ۶ مرکز آموزشی رفاهی پذیرش می‌شوند، بیان کرد: ۱۶۵ آموزشگاه استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۶۱۵ کلاس پذیرای مهمانان از سراسر کشور است.

وی از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: این بازدید‌ها با هدف حفظ آمادگی مسوولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام می‌شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: با تشکیل ستاد اسکان خدمات سفر در اسفندماه، اقدامات خوبی در راستای تجهیز یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس به امکانات اسکان شامل یخچال، تلویزیون، فرش و پتو انجام گرفت و با بهره گیری از ظرفیت اردوگاه‌ها و خانه‌های معلم تاکنون بیش از ۵۹ هزار مسافر نوروزی پذیرش و اسکان داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.