مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از اسکان ۶ هزار و ۲۹۸ مسافر نوروزی طی ۲۴ ساعت گذشته در هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلف استان لرستان خبر داد.

"عطا حسن پور"مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار کرد: مجموع کل مسافران نوروزی اسکان داده شده در مراکز اقامتی مختلف استان از تاریخ ۱۶ اسفند تاکنون ۲۵ هزار و ۳۵۷ نفر است.
دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان گفت: علاوه بر این؛ طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱ هزار و ۶۹۷ نفر از مراکز تاریخی، طبیعی و دیدنی استان بازدید داشته اند.
حسن پور افزود: آمار کل بازدیدکنندگان از مراکز تاریخی و طبیعی و گردشگری استان از بعد از نیمه اسفند تاکنون به ۹۲ هزار ۸۹۴ نفر می‌رسد.

استان لرستان با ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۴۰۰ تخت، یک متل با ظرفیت ۵۰ تخت، ۱۳ مهمانپذیر با ظرفیت ۴۴۰ تخت، پنج مجتمع اقامتی با ظرفیت ۱۸۰ تخت، خانه‌های مسافر با ظرفیت ۲۰۰ نفر همچنین هشت اقامتگاه بوم گردی مجوزدار با ظرفیت ۴۰۰ نفر در لرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.
پنج هزار اثر تاریخی و ۸۰ جاذبه طبیعی گردشگری در این استان وجود دارد که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.