عملیات‌های شهادت‌طلبانه در سرزمین‌های اشغالی + فیلم

منابع خبری از عملیات‌های شهادت‌طلبانه در نابلس و در الخلیل در کرانه باختری و زخمی شدن دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست در این عملیات‌ها خبر دادند.

نیرو‌های مقاومت در عملیاتی در شهرک شافی شمرون در شمال غربی نابلس در کرانه باختری به سمت نظامیان صهیونیست در یک ایست و بازرسی تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی همچنین از تیراندازی و پرتاب بمب دست‌ساز به سمت نظامیان صهیونیست در ایست و بازرسی در شمال شرقی جنین خبر دادند.

مجروح شدن ۳ نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری در الخلیل

منابع عبری زبان اعلام کردند که نظامیان صهیونیستی به سمت مجری عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل تیراندازی کردند. به گفته این منابع، در این عملیات ۳ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.


بیشتر بخوانید:


رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حال ۲ نفر از ۳ نظامی صهیونیستی مجروح در عملیات زیرگیری در شمال الخلیل وخیم گزارش شده است. این ️رسانه‌ها از شهادت مجری عملیات سخن می‌گویند.

جمعه شب نیز نظامیان صهیونیست که در ایست و بازرسی «الجلمه» در شمال جنین مستقر بودند، هدف تیراندازی نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
ببینید محمود عباس خائن به فلسطین است مثل چوپانی میماند که گوسفندها را به نوبت بگرگ تحویل دهد تاتمام شوند ویا فرارکنند وبعد خودش هم مثل یاسر عرفات بدست صهیونیسمها کشته میشود ودنیا هم همش محکوم بدون عمل میکنند اما اسرائیل تمامی فلسطین را اشغال میکند برای خود دنبال قانون اساسی میباشد واحزاب فلسطین هم دنبال قدرت وخود نمایی خود هستند بعد از سالها تجربه دست بدست هم دهید وشر اسرائیل را کم کنید بعدا توی سازمان ملل حرف بزنید اما اول تصرف بعدا مذاکره این قانون سازمان ملل میباشد اگر فلسطینی آزاد میخواهید وگرنه برای دنیا سرگرمی خوبی است که هر سال محکوم میکنیم تا سال دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
زنده باد فلسطین
مرگ بر اشغالگر
مرگ بر انگلیس
مرگ بر صهیونیسم
مرگ بر آمریکا
مرگ بر بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
تو این موقعیت اصلا نباید فلسطینی ها از این کارها بکنند
آخرین اخبار